A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Новожеланівська спеціальна школа № 39 Донецької обласної ради

Література на допомогу

  1. Навчально-методичний посібник «Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами» (авт. Чайка М. С., Усатенко Г. В., Кривоногова О. В.)

  2. Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток» (авт. Чеботарьова О.В., Гладченко І.В.)

  3. Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід» (авт. Прохоренко Л.І., Бабяк О.О., Засенко В.В., Ярмола Н.А.)

  4. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі» (авт. Трипольська О. О., Блізнякова О. А., Вовк О. В., Єрмоленко С. В., Лебідь О. Г., Обуховська О. І., Овчаренко І. М.)

  5. Нова українська школа: формування соціальної компетентності учнів початкової школи: навч.-метод. посіб. / Лоліта Малініна. Київ : Грамота, 2021

  6. Навчально-методичний посібник «Нова українська школа: психолого-педагогічна підтримка молодших школярів із труднощами в навчанні» (авт. Малініна Л. В.)

  7. Набута інвалідність дитини (поради батькам і фахівцям)

  8. Недозим І.В. Навчально-методичний посібник «Учні початкових класів із розладами аутистичного спектру: навчання та розвиток»

  9. Орфографічний словник 1-4 кл. Н.С.Леонова

  10. Ігри та вправи для розвитку слухової уваги для дітей

  11. Дитина з аутизмом в закладі освіти (методичні рекомендації. Київ, 2015)

  12. Інклюзивна освіта (навчальний посібник. Київ, 2019)

  13. Дидактичні основи навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (методичний посібник. Суми, 2015)

  14. Катерина Островська. ДОПОМОГА ДІТЯМ З ВИСОКИМ РІВНЕМ АУТИЗМУ. Львів, 2015

  15. К. О. Островська. ЗАСАДИ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З АУТИЗМОМ. Львів, 2012

  16. К.Островська. СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ДОРОСЛИХ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ. Львів, 2012

  17. К.О.Островська, Ю.В. Рибак. Реабілітація дітей з аутистичним спектром у центрі денного перебування. Львів, 2010

  18. Валентина Дідик. Використання кольоротерапії в корекційній роботі з дітьми-логопатами (методичний посібник. Кам’янець-Подільський, 2016)

  19. Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Київ-Чернівці, 2017

  20. В. Тарасун. Аутологія: теорія і практика. Підручник. В Тарасун – К.: «Вадекс», 2018. –  c.590. 

  21. Федорович Л. Формування правильної вимови у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (методичні рекомендації та дидактичний матеріал). Кременчук, 2004

  22. Ольга Ферт. Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності, 2017, Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора