ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З РАС У 1 КЛАСІ
Однією з провідних тенденцій сучасного етапу розвитку національної системи освіти є включення в освітній процес дітей із розладами аутистичного спектра (РАС). Діти з РАС потребують спеціально розроблених підходів до діагностики, навчання та розвитку. Один з найбільших викликів сьогодення для таких дітей – це організація дистанційного навчання, особливо для учнів 1 класу. Ця проблема і була озвучена практичним психологом Новожеланівської спеціальної школи №39 Іриною Макух на обласному практико-орієнтованому семінарі «Реалізація парадигми професійної компетентності педагога в системі спеціальної та інклюзивної освіти. Аутистичний спектр розвитку», а саме: «Особливості навчання учнів з РАС у 1 класі». Ірина Макух ознайомила присутніх з труднощами, з якими стикаються учні з РАС в 1 класі, етапами психолого-педагогічного супроводу таких учнів у Новожеланівській СШ№39, організацією роботи міждисциплінарної команди та формами роботи з батьками.